Skip to main content

Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza

HELBURUAK

Ikaslea nerabezaroan sartuko da eta jasango dituen aldaketa fisikoetara eta sentimendu nahasietara egokitzen ikasi behar du. Ikastetxean arlo curricularrak garrantzi gehiago hartu du, konpetentziak lantzen jarraituko du, eta helburua ez da edukiak ikastea soilik, eduki horiek integratzea eta egoera errealetara transferitzen ikastea baizik.

ZER EGITEN DUGU IKASTOLAN

  • Ikasleak bere baitako emozioak ulertzen eta adierazten, bere gaitasunak eta ahultasunak ezagutzen ikasiko du.
  • Geroz eta ardura gehiago hartzen ikasiko du; bizi proiektua irudikatzen, norabide akademikoa zirriborratzen.
  • Euskal Herriko eta munduko gizarteen ezaugarriak ezagutu eta ulertzen ikasiko du.
  • Bere kabuz pentsatzen eta ikasten ikasiko du.
  • Euskara, Ingelesa, Gaztelania eta Frantsesa ikasiko du eta egoera bakoitzean behar duen hizkuntza erabiliko du.
  • Lagun-taldeko kide izateak garrantzi handia hartuko du eta harremanak kudeatzen ikasiko du.
  • Arlo ezberdinetan ikasitakoa bizitzako egoera anitzetan erabiltzen ikasiko du.
  • IKT baliabideak (Moodle, Drive, blogak…) oinarrizko tresna gisa era integratuan erabiltzen jarraituko du.

DBH tutoreak

Susana Arabaolaza
DBH 1-A
DBH 1-B
Joseba Anduaga
DBH 1-A
DBH 1-C
Aitor Azpillaga
DBH 1-A
Maitane Maté
DBH 1-B
Nagore Maisterrena
DBH 1-C
Iñaki Larral
DBH 2-A
Egoitz Atxaga
DBH 2-A
Gorka Ugarte
DBH 2-B
Deiane Errasti
DBH 2-B
Irene Agirre
DBH 3-A
Aitor Abaroa
DBH 3-A
DBH 3-C
Jon Anduaga
DBH 3-A
Blanki Anduaga
DBH 3-B
Aitor Tatiegi
DBH 3-B
Ainhoa Legaristi
DBH 3-C
Ane Mendizabal
DBH 4-A
Belén Goñi
DBH 4-A
Nagore Altube
DBH 4-B
Ales Anduaga
DBH 4-B
Edurne Retegi
DBH 4-C
Mikel Bengoa
DBH 4-C

Azken albisteak

Aita Mari itsas salbamentu ontzian eramateko arropa eta higiene poltsak prestatu dituzte DBH 3. mailako ikasleek.
Aloña mendiko espeleologia taldeko (AMET) kideen bisitari esker, taldekideek egiten duten lanaren berri izan dute eta bideo eta irudi ederrak ikusi ahal izan dituzte.
Talde bakoitzak bere produktu edo prototipoaren defentsa egin du adituen aurrean.