nafarroa oinez

Laguntza Argia Ikastolarentzat

Urriaren 20ean ospatu zen Nafarroa Oinez Tuteran eta, arratsaldean eguraldiak izan zuen okerrerako joera medio, ez dute behar besteko emaitza ekonomikoa lortu beraien proiektuak aurrera eraman ahal izateko.

Hori dela eta, bi aukera luzatu dute ekarpenak egiteko:

Nafarroa Oinezera joateko autobusa

Aurtengo Nafarroa Oinez Tuteran ospatuko da urriaren 20an. Argia ikastolak antolatu duen jaiaz gozatu eta bertaratzea errazagoa izan dadin, autobusa antolatu du Txantxiku Ikastolak.

Izena emateko urriak 16 izango da azken eguna eta 943 78 12 04 telefonora deitu edo txantxiku@ikastola.eus helbidera posta bat idatziz apuntatu ahal izango da. Gogoratu adin txikikoak arduradun bat eraman behar dutela.

Nafarroa Oinezera joateko autobusa

Aurtengo Nafarroa Oinez Altsasun ospatuko da urriaren 21ean. Iñigo Aritza ikastolak antolatu duen jaiaz gozatu ahal izateko eta bertaratzea errazagoa izan dadin, autobusa bideratuko du Txantxiku Ikastolak (prezioa 10€). Izena emateko urriak 17 izango da azken eguna eta hurrengo loturan edo 943781204 telefonora deituta izena eman ahal izango duzue. ANIMATU!

Oharra:Adin txikikoak, arduradun batekin joan behar dira.

IZEN-EMATEA

Nafarroa Oinezerako Autobusa

Urriaren 18an Nafarroako Ikastolen jaia ospatuko da Baztanen. Aurten ere, familian, zein lagunartean, egun paregabea pasatzeko deia luzatu nahi dizuegu. Jarraian bertara joateko autobusaren inguruko informazioa zehazten zaizue.
Txantxiku Ikastolak Nafarroa Oinez 2015 jaira joateko autobusa antolatuko du. Agian, ordutegian aldaketa txiki batzuk egon daitezke. Baina jakinaraziko zaizkizue.
  • Prezioa: 11 €

Nafarroa Oinez 2014

nafarroaOinez

Domenkan ospatu zen Zangozako ikastolaren aldeko jaia. Giro paregabeaz gozatuz, jende ugari bertaratu zen Nafarroako Ikastolen aldeko aldarria egitera.

Nafarroa Oinez 2014

NafarroaOinez

Domeka honetan egingo da Nafarroako Ikastolen aldeko jai handia. Zangozako Ikastolaren alde izango da aurtengo Nafarroa Oinez. Txantxiku Ikastolak bertara joateko autobusa antolatu du eta hona hemen, autobusaren inguruko informazioa:

Nafarroa Oinez Zangozan

NafarroaOinez

Datorren urriaren 19an Zangozan Nafarroa Oinez eguna ospatuko da. Jai horretara joatekoa bazara, gogoratu urriaren 15a izango dugula Txantxiku Ikastolak antolatu duen autobusean izena emateko azken eguna. Eta, era berean, urriaren 13an amaituko da, Nafarroa Oinez 2014 egunean boluntario gisa lan egiteko izen emate epea.

Nafarroa Oinez Zangozan

nafarroaOinez14

Urriaren 19an Nafarroako Ikastolen jaia ospatuko da Zangozan. Aurten ere, bertan parte hartzeko deia luzatu nahi dizuegu. Egun horretaz gozatzeko bi aukera dituzue. Bata, familian, zein lagunartean, egun paregabea pasatzeko parada ezin hobea. Bestea, bertan boluntario gisa lanean aritzea. Beraz, lanerako gogoz bazabiltza, jakinarazi iezaguzu Txantxiku Ikastolako bulegoan izena emanez.

Informazioa gehiago Nafarroa Oinezeko webgunean aurki dezakezue.

RSS - nafarroa oinez-era harpidetu