Arrikrutz

LH 1. eta 2. mailako ikasleak Natur eskolan eta Arrikrutzen

Lehen hezkuntzako lehen zikloko ikasleak “Lehen Gizakia” proiektua lantzen ari garen honetan, bi irteera egin ditugu, Natur Eskola eta Arrikrutzera hain zuzen ere. Natur eskolan Lehen Gizakiek asmatutako tresnak ezagutzeaz gain, horien eboluzioa eta bitxikeriak landu genituen. Gainera , taloa egiten ikasi eta bertan hamarretakorako jan genuen. Ze goxoa! Arrikrutzen berriz, kobazulora bisita egiteaz gain, lehen gizakiek sua nola egiten zuten ikasi eta praktikan jarri genuen.

6. mailakoak Arantzazun eta Arrikrutzen

ArrikrutzLH6

Urriaren 31n LHko 6. mailako ikasleak Arantzazura joan ginen.  Bertan euskal artisten obrak behatu eta horien gainean hainbat informazio jaso genuen. Arratsaldea, berriz, Arrikrutzen pasatu genuen. Han Euskal Herriko haitz mota desberdinak aztertu ondoren, kobazulora sartu eta, urak egindako higadura lanaz jabetzeaz gain, bertako edertasunaz gozatzeko aukera izan genuen.

Bai Arantzazun, baita Arrikrutzen oso harrera ona izan genuen.

RSS - Arrikrutz-era harpidetu