lh 6

Atzegi Elkartea LH 6. mailakoekin

Aste honetan Atzegi Elkarteko Aloña Agirre izan da 6. mailako ikasleokin. Atzegi adimen urriko pertsonen alde lana egiten duen Gipuzkoako elkartea da. Haien helburuetariko bat da kolektibo honen balioaz sentsibilizatzea eta inguru positiboa sortzea, gizarteak onartu, balioetsi eta eskubide osoko partaidetzat jotzen dituela sentitu dezaten.

Hausnarketa horixe proposatu digu Aloñak, adimen urriko pertsonek bizi duten errealitatea aurkeztuz eta haien nahiak eta gogoak ezagutaraziz. Mila esker Aloña. Orain “atzegizaleagoak” gara.

Death By Haircut

A ze istorio zirraragarria bizi izan genuen 5. eta 6. mailako ikasleok Face to Face-eko aktoreekin!!! Sweeney Todd ile-apaintzaileak erregina hil zuen, eta Mrs Lovettek gorpua saltxitxak egiteko erabili zuen!!! Shirley Holmes inspektore ospetsuaren eta bere laguntzaile Dr Watsonen esku egon zen misterioa ebaztea, baina bidean beste hainbat gorpu edo hilotz agertu ziren. Azkenean, gure ikasleen laguntzarekin, hiltzailea atxilotu ahal izan zuen Shirleyk.

6. mailakoen Ekintzak

lh6Donostia

Otsailaren 25ean, 6. mailako ikasleak Donostiara joan ginen. Goizean, Zientziaren Museoari bisita gidatua egin ondoren, "Kimikaren magia" tailerrean parte hartu genuen. Oso dibertigarria eta interesgarria iruditu zitzaigun, hainbat momentutan geure burua zientzialari ikusi baikenuen. Ondoren, Txuri Urdin izotz jauregian patinatzeko aukera izan genuen. A zelako barreak!

NiZuBezala Proiektua

nizubezala

Gureak Taldeak antolatzen duen “NiZuBezala” programan, aurten ere, LH 6. mailako ikasleak parte hartu dute. Desgaitasunaren inguruan sentsibilizazioa eta gerturatzea eragitea da helburua.

Oso esperientzi aberatsa izan da eta ikasleek gustura jardun dute.

Apprentice chef

apprenticeChef

LH 6. mailako ikasleok, ingeleseko Apprentice Chef gaiari amaiera emateko, “Sandwich Bar” bat antolatu genuen Gabonetako oporren aurretik. Argazkietan ikus dezakezuen bezala, talde bakoitzak bere tabernari izen ezberdina eman zion gaiaren arabera (kirolak,komikiak,maitasuna...). Gaiarekin lotura zeukaten sandwichak, posterrak eta elkarrizketak sortu genituen. We had a great time!!!

RSS - lh 6-era harpidetu